søndag den 3. april 2011

Dirtay partay

Uuuuh iiiiiiiiih ååååååååh.. Det beskriver meget godt min aften igår.
Holdte min 16års fødselsdag med et par stykker og det var bare super hyggeligt! Der blev drukket lidt, intet spist bortset fra slik og lidt chips, danset og skreget en hel masse!
Noget der virkelig gjorde indtryk på mig, måske lidt underligt det gjorde, men altså.. Jeg havde bedt folk om at tage festtøj på, også da vi stod og modtog velkomstdrinks (filur) så jeg os alle i spejlet, og det gav mig bare et wakeup call. Hvor meget ældre vi egentlig er, og hvor meget ansvar og hvor mange muligheder vi egentlig har.. Lyder underligt, men orker ikke at forklare det bedre, for har en lille hovedpine.. no wonder

Så er det bare dejligt, når man så vågner kl. 12 og kan høre støvsugeren.. så har daddy'oh lige ordnet alt rodet dernede.. fucking yes mand! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar