lørdag den 23. april 2011

Dagen idag.

Idag bliver min dag delt op i 3 kategorier.

  1. Lektier, lektier, lektier og lektier.. Har både en stil og en blækregning for, hulk. Men jeg trøster mig selv med mælkesnitte og sutsko












       2.  Jeg skal hen til en af mine venner og se hans nye lillesøster! Ihh hvor jeg glæder mig,           er helt vild med børn! Er allerede overbevist om jeg selv skal have i hvert fald 1 -                           tager mit kamera med, så der bliver måske et enkelt billede af den lille mus senere.

      3. Til sidst skal jeg i aften hen til en af mine veninder og hygge! Igen med kameraet..                  Hæhæ har det næsten med mig overalt. Elsker bare at tage billeder! Så der kommer               også nogle billeder fra i aften senere (:

Håber i også får en fin dag!  Vejret er jo fantastisk 31 grader - MUMS!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar