onsdag den 23. marts 2011

DONE BIAAATCH

THE GOOD AMAZING NEW
Så er jeg endelig færdig med mit "DEJLIGE" væddemål..  Kage, slik, sodavand aaaaarh mums mums. Haha, jeg savler næsten!

EH UPS
Jeg tabte.. Og jeg skal nu ifølge min egen idé betale for en dejlig stor is til min veninde, hvis vejret er passende. Sol og så meget varme, vi nu kan kræve i denne halvkolde periode.
Men for at være ærlig, er jeg faktisk lidt ligeglad. Er bare stolt over, at jeg (næsten) holdt det! Var lidt usikker omkring det i starten, but I did it baby!

WELL DONE
Har udover det faktisk trænet mere. Været i fitteren i hvert fald 1 gang om ugen. Faktisk 2 når jeg nu tænker over det ! Hvilket er super godt, da min mor betaler for det og gerne vil have jeg bruger det så..
En lille bonus er, jeg har tabt mig, en lille smule..Så jeg lige på den søde lille vægt

Ingen kommentarer:

Send en kommentar