lørdag den 19. marts 2011

powerless

Alt det om Gadafi i Libien, og de uskyldige mennesker han slår ihjel får mig til at føle mig så lille, og ubetydelig. Der er absolut ingenting jeg kan gøre, for at forhindre ham i, at slå flere ihjel. Ikke engang en lille ting. Det eneste jeg kommer til, er at tænke på hvordan sådan en som ham, fik folket overtalt til at lade ham styre dem?
Er de virkelig så snu, at de kan overtale et helt folk, til at tro og leve under sig? Det skræmmer mig lidt, hvad vi mennesker egentlig er i stand til.

Mennesker vi kender kan blive gale, gå psykisk, ned uden vi lægger særlig meget til det. Jeg siger ikke vi burde være opmærksomme på alle omkring os. Være på vagt 24/7, vi skal nyde at leve livet. Virkelig tænkt over hvad vi har fået, har og kommer til at have.
Jeg nævner gerne 5 ting jeg er taknemmelig for.. glad for at leve med hver dag.
1) min familie
2) mine venner og veninder
3) mine omgivelser
4) mine muligheder
5) min personlighed.

Dejligt med det hele!


Et Olivia quote: Be grateful, one day it'll all be gone, and you'll regret you didn't enjoy it fully. 

2 kommentarer: