mandag den 28. marts 2011

Pree-birthday thing





Jeg holdte min fødselsdag, med min mors side af familie her igår. Hvor vi fik disse lækre islagkager, som begge smeltede på tungen - as they're meant to..
Udover det fik jeg dejlige gaver - 400 kr til gina tricot, 200 til h&m, lidt tjans og fjas og et tre-skydedørs giga skab, hvor den ene dør er et spejl - med indbygget plads til sko!
Det skal lige hentes og samles, så efter det sender jeg billeder ind..
Jeg hyggede selvfølgelig også med familien, alle mine unge kusiner og fætter, samt de ældre kære.

Min rigtige fødselsdag er d. 31 marts, altså her på torsdag og jeg glæder mig sådan! Om morgenen får jeg en gave eller to, ved et fantastisk morgenbord, efter min bestilling..
Udover det bager jeg, med en veninde, min fantastiske hindbær kage onsdag aften, og deler ud i skolen, og på jobbet (torsdag) Om aftenen skal vi spise - en veninde, min familie og jeg-  på under kronen, (hvor jeg arbejder) hvor jeg nok også får en pakke eller to.. tihi!
Lørdagen efter holder jeg lidt partaay med nogle af de bedste, hvor jeg får - gæt engang - gaver!

aaaaaaarh, jeg tror ikke, jeg har ikke godt af så megen opmærksomhed.. Så det er godt, det kun er den ene gang om året, selvom jeg godt tror jeg ville kunne klare 1 enkel til.. hæhæ

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar