lørdag den 12. marts 2011

dejligt med veninder

Elsker mine veninder.. åbenlyst, ellers ville vi nok ikke være det.
Havde en super hyggelig aften med 3 af de bedste igår. Uheldigvis, er 2 af dem ikke ligefrem perleveninder, men de kan snakke og grine, så det lagde jeg ikke rigtig mærke til. X-factor blev afspillet, og fordi mine veninder er så søde, har vi igen lavet frugtsalat, fordi jeg har væddemålet igang  (det går desuden godt, orker bare ikke lige at skrive om det, for indlæggende bliver røvsyge). Vi tog selvfølgelig billeder, og farvede også striber i mit hår. Alle ting blev vellykkede!

I aften skal endnu engang tilbringes med nogle af de bedste. Lave lidt video, billeder og muligvis også et dyp i jacuissien.. tihi<33 Desværre skal resten af dagen bruges på lektier, så jeg daffer..
btw, hvis i vil gøre jer selv en tjeneste, gå en tur i det dejlige vejr!

Her er et billede af vores lækre frugtsalat med, vindruer, mørk chokolade, appelsin, røde æbler, bananer og kiwi. MUMS! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar