torsdag den 3. marts 2011

Day 2.

Tænkte jeg ville lave mine updates om væddemålet som en fængselsdagbog.. selvfølgelig kom jeg først på det idag, så vi starter direkte på dag 2! Haha, jamen kender de fleste det ikke? Du har fået en led kommentar, what so ever, også dagen efter kommer du på det perfekte comeback.. typisk

kort om dag 1.
Det gik super! Jeg må indrømme, det startede hårdt ud.. For udover de normale fristelser, var der kage, m&m's, kanelsnegl og popcorn tilbudt mig. Men jeg stod fast og klarede dag 1! 20 dage tilbage..
Tip 1: Drik vand. Hav altid en flaske vand på dig, du kan fylde op. Når du føler dig trængende.. Drik!


Idag var det desværre endnu hårdere end igår. Jeg arbejdede på "under kronen", som i øvrigt serverer vild mad, af en awesome tjener (undertegnet).. Men jeg har i hvert fald lov til at spise og drikke som jeg lyster. Der er ikke super godt lige pt. Jeg plejer at drikke en-to sodavand, og spise en slikpind eller et af de små stykker chokolade, man får med en latte.. Men intet af det idag! Jeg klarede den endnu en gang! Kun 19 dage tilbage..
Tip 2: Erstat fristelserne. I stedet for et stykke chokolade, tag et æble. I stedet for en sodavand tag en vand. Der er altid et sundere alternativ!

Man siger jo de tre første dage er værst, så frygter kraftigt imorgen.. Jeg skal sove sammen med 2stk veninder, og det er aldrig helt sundt - men det bliver det imorgen! Husk tip 2, der er altid et sundere alternativ!
Wish me luck..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar